انواع عکس (شکل) بواسیر در زنان و مردان

بواسیر بیماری است که امروزه شایع شده است، و ممکن است برای هر فردی حتی کودکان اتفاق بیافتد، در این مطلب تصمیم داریم شما را با انواع تصویر بواسیر آشنا کنیم.

بواسیر خونی

بواسیر خونی یا چرکی همراه با بیرون آمدن خون و چرک از ناحیه مقعد می باشد، همچنین فرد دچار احساس سوزش دردناکی می شود و باید هرچه زودتر درمان شود.

بواسیر خارجی

عکس بالا مربوط به بواسیر خارجی می باشد که نوع شایع بواسیر است، این هموروئید همراه با درد، خارش و ناراحتی برای فرد می باشد. اما جای نگرانی نیست درمان بواسیر خارجی بدون نیاز به جراحی با لیزر به راحتی امکان پذیر است. اما اگر به فکر درمان به روش خانگی یا استفاده از پماد هستید، باید گفت کمی زمان بر یا نشدنی است.

بواسیر خفیف

در بعضی مواقع بیماری بواسیر خفیف است و اگر فرد بیمار به فکر درمان نباشد، ممکن است دچار مشکلی جدی تر شود. همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید ظاهر بیرون زدگی بواسیر خارجی از خفیف ترین عوارض بواسیر می باشد.

انواع روش های درمان بواسیر

• درمان خانگی بواسیر
  • درمان بواسیر با لیزر
  • درمان گیاهی بواسیر
  • درمان دارویی بواسیر
  • درمان بواسیر با طب سنتی

درمان بواسیر با لیزر از بهترین راههای درمان می باشد، که در کمترین زمان و بدون هیچگونه درد و خونریزی انجام می گیرد.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که آیا بواسیر باعث سرطان می شود یا خیر ؟ خیر، بواسیر منجر به سرطان نمی شود، اما سرطان هایی وجود دارند که با هموروئید اشتباه گرفته می شوند، در نتیجه هنگام بروز علائمی نامشخص در بدن باید سریعا به پزشک متخصص مراجعه کرد.

نوشته ایجاد شد 18