انواع تصاویر و عکس کیست مویی

ژانویه 17, 2021
انواع تصاویر و عکس کیست مویی

اگر میخواهید عکس های کیست مویی واقعی را ببینید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید؛ کیست مویی یا سینوس پیلونیدال بیماری دردناکی است که در اطراف مقعد یا دنبالچه کمر ظاهر میشود و دلیل آن هم برگشت مو به لایه پوست و ایجاد عفونت در کیست میباشد.

دلایل متعددی برای ایجاد کیست مویی وجود دارد از جمله :

•  نشستن در مدت زمان طولانی
  • سایش پوست
  • استفاده از لباس هایی که الیاف نخی ندارند
  • ژنتیک

با تصویر کیست مویی میتوان آن را تشخیص داد ؟

کیست مویی در ابتدا علائمی ندارد اما بعد از مدتی نشانه هایی همچون درد، ترشحات بد بو، سوزش، خارش و خونریزی را به همراه دارد که با دیدن تصاویر آن در ادامه میتوانید تا حدی آن را تشخیص دهید و برای درمان سریعا اقدام کنید.
بهترین درمان قطعی آن جراحی با لیزر است؛ زیرا درمان کیست مویی با روش‌های خانگی و دارویی قطعی نیست و تنها می توانند درد و عفونت را کاهش دهند.

درمان سریع سینوس پیلونیدال

مشاوره در واتس اپ

در ادامه تصاویر کیست مویی را آورده ایم:

اگر شک دارید دچار بیماری کیست مویی شده اید و یا تا الان با این بیماری رو به رو نشده اید با دیدن انواع عکس کیست مویی که در انتهای کمر یا دنبالچه شکل گرفته، می‌توانید با آن بیشتر آشنا شوید و در صورت مبتلا شدن آن را تشخیص دهید:

تصاویر کیست مویی

روش های درمان

درمان با لیزر

این روش به دلیل داشتن نتایج بسیار راضی کننده بیماران  به عنوان جدیدترین و بهترین روش درمان کیست مویی شناخته شده است. .

روش کار لیزر برای درمان کیست مویی که توسط متخصص بواسیر انجام میشود به این صورت است که با تاباندن اشعه لیزر روی سینوس، عفونت از داخل عارضه به بیرون کشیده میشود و فرد بدون درد و خونریزی به راحتی به خانه باز میگردد.

یکی از بهترین روش های درمان، لیزر کیست مویی است که در سریعترین زمان ممکن قابل انجام است.

درمان در خانه

در صورتی که در مراحل ابتدایی بیماری کیست مویی باشید، احتمال درمان خانگی کیست مویی وجود دارد به طور مثال :

• استفاده از کمپرس گرم برای کاهش درد ناشی از بیماری
  • استفاده از روغن های گیاهی که میتوانند موجب نرم شدم پوست و کاهش درد شوند.