1. خانه
  2. هموروئید
  3. دکتر هموروئید و بهترین جراح بواسیر در تهران 📞 02188786734

دکتر هموروئید و بهترین جراح بواسیر در تهران 📞 02188786734

تصویر دکتر بواسیر

درمان بواسیر توسط “دکتر بواسیر” یا یک “متخصص هموروئید خوب” یکی از اقدامات اولیه و مهمی است که می بایست به دست یک متخصص با تجربه انجام شود. بیشتر افراد هنگام ابتلا به این بیماری دچار ترس یا اضطراب می شوند و اقدام به تشخیص های نادرست می کنند. نکته این است که پس برای تشخیص بواسیر به چه دکتری مراجعه کنیم؟ در این مقاله از کلینیک نشیمنگاه قصد داریم شما را با ویژگی های بهترین دکتر بواسیر، نحوه معاینه و آزمایشات آشنا کنیم تا بتوانید در سریعترین زمان ممکن بهترین دکتر را برای درمان بواسیر یا لیزر هموروئید خود را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: درمان هموروئید با لیزر چگونه است؟

دکتر بواسیر یا متخصص هموروئید کیست؟

دکتر بواسیر کسی است که با داشتن شناخت کافی و کامل درباره این بیماری، ساختار مقعد و همچنین انواع روشهای درمانی به روز و کم خطر بیمار را درمان نماید. همچنین دکتر بواسیر کسی است که انواع شیوه های درمانی را برای بیمار توضیح داده و با گفتن مزایا و معایب هرکدام از این شیوه ها نسبت به شرایط بیمار، درمان را شروع کند.

عکس انواع بواسیر داخلی و خارجی

بواسیر چیست؟

بواسیر نوعی بیماری ناحیه نشیمنگاهی بوده که در انواع مختلف داخلی و هموروئید خارجی به وجود می آید. این بیماری در همه افراد شایع بوده و از متورم شدن عروق انتهای راست روده و مقعد نمایان می شود. اصلی ترین علتی که موجب بواسیر می شود وارد شدن فشار بر این ناحیه بوده که یبوست یکی از اصلی ترین آن است.
از شایع ترین علائم بواسیر می توان به درد، خونریزی، سوزش، خارش و خارج شدن عروق از مقعد که موجب ایجاد اختلال در فعالیتهای روزانه می شود اشاره نمود.

مطالعه بیشتر: هموروئید یا بواسیر چیست؟

بهترین دکتر بواسیر در تهران

درمان بواسیر در کمتر از یک ساعت با لیزر توسط بهترین پزشک متخصص بواسیر

برای درمان بواسیر به چه دکتری مراجعه کنیم؟

یکی از سوالات رایجی که بیشتر بیماران با آن مواجه هستند، این است که برای درمان بواسیر به کدام متخصص مراجعه کنیم؟
خوب است بدانید بهترین دکتر بواسیر یا هموروئید دارای تخصص جراحی عمومی، گوارش یا متخصص بیماری های عمومی باشد. علاوه بر آن درمان بواسیر وابسته به تجربه پزشک و شناخت دقیق آن از بیماری می باشد.
بنابراین بهتر است برای مراجعه به دکتر خوب برای هموروئید در تهران به نکاتی که در ادامه درباره خصوصیات دکتر بواسیر گفته شده است توجه نمایید تا بتوانید بهترین متخصص هموروئید را انتخاب کنید:

  • دکتر بواسیر باید حداقل دارای 10 سال سابقه در درمان بیماریهای گوارشی باشد.
  • درمان های دکتر هموروئید باید نتایج مثبتی داشته باشند.
  • دکتر هموروئید باید دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه لیزر بواسیر داشته باشد.
  • دکتر هموروئید می بایست دارای منش و اخلاقی باشد که شرایط برای بیمار اسان تر شود.
بهترین جراح بواسیر در تهران - کلینیک نشیمنگاه

چه زمانی به دکتر بواسیر مراجعه کنیم؟

مراجعه به دکتر به منظور معاینه و تشخیص بیماری بواسیر هنگام مشاهده اولین علائم از نیاز های اولیه درمان این بیماری به شمار می رود. اکثر دکتر و پزشک های متخصص میگویند: هر زمان که خونریزی از مقعد مشاهده کنید، توده ای در مقعد احساس می کنید یا در ناحیه مقعد درد دارید، باید به دکتر بواسیر یا هموروئید مراجعه کنید.
اگر زمان مراجعه به متخصص یا دکتر بواسیر به تعویق بیندازید موجب بروز عوارض جدی چون پیشرفت بیماری، مزمن شدن آن و سخت شدن مراحل درمان می گردد. بنابراین بهترین زمان مراجعه به دکتر بواسیر، هنگام مشاهده اولین علائم آن است.
برخی از علائم که نشان می دهد مراجعه به دکتر هموروئید برای شما یک امر مهم تلقی می شود:

  • مشاهده هرگونه خونریزی از مقعد
  • احساس درد در ناحیه مقعد
  • عدم درمان پس از به کارگیری روشهای درمان خانگی یا گیاهی
  • اگر یبوست مزمن دارید
  • هرگونه تورم یا بیرون زدگی در مقعد احساس می کنید
  • هنگام اجابت مزاج با سوزش مواجه می شوید

متخصص بواسیر باید دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه لیزر بواسیر باشد تا آسیبی به بافت حساس مقعد وارد نشود

نحوه تشخیص و معاینه توسط دکتر

در مرحله اول دکتر هموروئید با گفته های بیمار وی را معاینه می کند؛ اما گاهی برای تشخیص دقیق اینکه بیماری بواسیر بوده و دیگر بیماری های نشیمنگاهی نباشد، انجام معاینه امری ضروری بوده و ممکن است به روش مشاهده، معاینه فیزیکی یا انجام آزمایش باشد.
معاینه مقعد در حالت های مختلف خوابیده صورت گرفته و برای انجام معاینه های دقیق فیزیکی از ژل های روان کننده برای باز کردن مقعد و همچنین دستکش استفاده می شود. این معاینه به منظور تشخیص نوع دقیق هموروئید داخلی یا خارجی انجام گرفته و بدون درد است. البته گاهی بیمار دچار هموروئید داخلی بوده که معاینه آن نیازمند انجام برخی آزمایشات است که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

آزمایش های مورد نیاز

انجام آزمایش های مقعدی و روده به منظور تشخیص عارضه، اینکه به چه دکتری مراجعه کنیم بوده و می تواند کمک اساسی در تشخیص بیماری و درمان آن داشته باشد. برخی از این آزمایش ها عبارت اند از:

  • آنوسکوپ: آندوسکوپ لوله خالی بوده که پزشک هنگام معاینه آن را وارد مقعد کرده و توسط آن به طور دقیق داخلی آن را بررسی خواهد کرد.
  • پروکتوسکوپی: پروکتوسکوپ نیز یک لوله باریک بلند است که در ابتدای آن دوربین متصل شده است. به واسطه این دوربین پزشک به طور کامل درون مقعد را بررسی کرده و در صورت نیاز قسمتی از آن را نمونه برداری می کند.
  • کلونوسکوپی: کولونوسکوپی نیز با هدف مشاهده دقیق درون راست روده و بررسی موارد و بیماری های آن انجام می شود. این روش نیز مانند دیگر روشها از وارد شدن یک لوله که دوربین به آن متصل است صورت میگیرد.
  • سونوگرافی رکتال: سونوگرافی از رایج ترین نمونه عکس برداری های درون بدن به شمار می رود. پزشک با وارد کردن مبدل سونوگرافی درون مقعد درون آن را مشاهده و عکسبرداری می نماید.

دکتر هموروئید چه سوالاتی از شما می پرسد؟

پرسش و پاسخ بین بیمار و دکتر بواسیر از اصلی ترین مراحل معاینه به شمار می رود. بنابراین هنگام مراجعه به دکتر هموروئید، ممکن است برخی سوال از قبیل موارد زیر از شما بپرسد.

  • علائم شما از چه زمانی پدیدار شد؟
  • تا چه حدی احساس درد یا ناراحتی دارید؟ (خفیف، شدید)
  • آیا دچار یبوست یا اسهال مزمن هستید؟
  • در طول یک هفته چند بار اجابت مزاج دارید ؟
  • تا حالا هنگام اجابت مزاج یا پس از آن دچار خونریزی شده اید؟
  • رژیم غذایی شما چگونه است؟
  • آیا سعی در تغییر شیوه زندگی یا عادات خود داشته اید؟
  • آیا روزانه 8 لیوان آب می نوشید؟

بهترین دکتر بواسیر یا هموروئید کسی است که بیماری را به طور دقیق شناخته و با نحوه درمان آن به طور کامل آشنا باشد.

برخی از سوالات بیماران هنگام مراجعه به دکتر بواسیر

پرسیدن برخی سوالات به دکتر بواسیر می تواند ابهامات به وجود آمده را برطرف کرده و در روند درمان به شما کمک کند.

  • هموروئید من خفیف است یا شدید؟
  • با دارو درمان می شود یا نیازمند شیوه های پیشرفته تری چون لیزر است؟
  • چه کارهایی سبب بهبود علائم بواسیر به وجود آمده خواهند شد؟
  • امکان بازگشت بیماری پس از درمان وجود دارد؟
  • قطعی ترین روش درمان هموروئید چیست؟

دریافت نوبت توسط بهترین دکتر بواسیر در تهران

بیماران عزیز می توانند با برقراری ارتباط با ما جهت گرفتن نزدیک ترین وقت معاینه و درمان اقدام نمایند.

بهترین شیوه درمان بواسیر از نظر متخصص همورئید

در زمان گذشته پزشکان از روشی چون انجام عمل جراحی به منظور درمان بواسیر استفاده می کردند که دارای عوارض بسیار زیادی بود. اما امروزه با پیشرفت علم و دانش شیوه هایی چون لیزر بواسیر به بیماران عزیز عرضه شده که در کمترین زمان و عوارض میتواند بیماری بواسیر را درمان کند.
لیزر به دلیل کم هزینه تر بودن، عدم آسیب رسانی به بافت حساس ناحیه مقعد، دوره نقاهت کوتاه و نتیجه مثبت در درمان یکی از بهترین شیوه درمان بواسیر از نظر دکتر بواسیر شناخته شده که در کمترین مدت زمان انواع هموروئید را درمان می کند.

بهترین متخصص بواسیر در تهران

به منظور بهبود و نتیجه گیری بهتر از درمان بواسیر بهتر است به دنبال کلینیک درمانی معتبری باشید که پزشکان آن دارای سابقه و تجربه درمان بواسیر بالایی باشند. چرا که یکی از معیار های دکتر بواسیر خوب، دارا بودن سابقه و تجربه درمانی در این زمینه است.
کلینیک نشیمنگاه در تهران یکی از بهترین کلینیک های درمان بیماری نشیمنگاهی به ویژه درمان بواسیر با لیزر می باشد که با در اختیار داشتن تیم متخصص پزشکی و فوق تخصص هموروئید در تهران و در محیطی مناسب، انواع گوناگون بواسیر را درمان کرده اند.

سوالات متداول درباره بهترین متخصص هموروئید

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

خدمات
فهرست