1. خانه
  2. هموروئید
  3. عکس بواسیر خفیف؛ هموروئید داخلی، خارجی، بواسیر بادی و دکمه ای

عکس بواسیر خفیف؛ هموروئید داخلی، خارجی، بواسیر بادی و دکمه ای

عکس بواسیر داخلی، خارجی، خفیف

بواسیر بیماری است که امروزه افراد زیادی را درگیر کرده و ممکن است برای هر فردی حتی کودکان هم اتفاق بیفتد، در این مطلب تصمیم داریم شما را با انواع عکس بواسیر آشنا کنیم تا ابهامات درباره این بیماری رفع شود.

علاوه بر آن به منظور آسان سازی مراحل درمان بیماران مبتلا به بواسیر؛ بهترین راه درمان بواسیر که لیزر هموروئید است را بررسی و برخی از مزایای آن را بازگو کرده ایم؛ تا شما عزیزان به راحتی نحوه درمان و حتی بهترین مرکز درمان که کلینیک نشیمنگاه در تهران است آشنایی داشته باشید.

بواسیر چیست؟

بواسیر یا هموروئید بیماری است که بیشتر افراد در طول زندگی به آن دچار می شوند. این بیماری از وارد شدن فشار و متورم شدن عروق درون راست روده پدید آمده و سبب بروز علائم دردناک چون تورم، درد، خونریزی یا خارش در ناحیه نشیمنگاهی میشود. بواسیر دارای انواع مختلفی چون داخلی، خارجی و خونی بوده که در ادامه با تصویر هر یک از آنها آشنا خواهیم شد.

مطالعه بیشتر: بواسیر چیست؟

درمان بواسیر با لیزر بدون درد

درمان انواع بواسیر حاد و خفیف در کلینیک نشیمنگاه با لیزر

عکس بواسیر

مشاهده انواع بواسیر با عکس سبب مشخص شدن نوع بیماری شده و می تواند به بیمار کمک کند تا بیماری خود را به طور دقیق بشناسد. عکس بواسیر در زنان، مردان و حتی کودکان ممکن است به یک صورت باشد اما علتهایی که سبب بروز این بیماری می شوند در زنان و به خصوص زنان باردار بیشتر است.

مطالعه بیشتر: هموروئید در بارداری

تصویر بواسیر

عکس بواسیر خارجی

بواسیر خارجی همانطور که از نامش پیداست از متورم شدن عروق بیرونی مقعد و راست روده به وجود می آید. به همین دلیل شکل و ظاهر آن نیز مشخص تر است.
عکس بواسیر خارجی نشان دهنده علائم این بیماری از جمله بیرون زدگی های بالش مانند می باشد. البته علائم دیگر این نوع از بیماری شامل سوزش، خارش، درد یا حتی خونریزی می شود.

If you notice external hemorrhoids, you probably have internal hemorrhoids as well (you just may not see or feel them in the same way). 

اگر شما متوجه وجود هموروئید خارجی شده اید احتمالا به بواسیر داخلی نیز مبتلا هستید؛ اما ممکن است علائم آن را مانند نوع خارجی آن احساس نکنید.

oregansystem.com

تصویر بواسیر خارجی

تصویر بالا، عکس بواسیر خارجی می باشد که نوع شایع بواسیر است، این هموروئید همراه با درد، خارش و ناراحتی برای فرد بوده و موجب آزار و اذیت فرد می شود. اگر بواسیر خارجی به موقع درمان نشود ممکن شدت بیشتری پیدا کرده و زندگی روزانه فرد را دچار اختلال کند.

عکس بواسیر داخلی

بواسیر داخلی، برعکس بواسیر خارجی که بیرون از مقعد شکل میگیرد، داخل رکتوم شکل گرفته و سبب بروز علائمی چون خونریزی می شود. علاوه بر آن در صورتی که بواسیر داخلی درجه 3 یا 4 باشد، از مقعد خارج شده و بیمار میتواند آن را لمس کرد و به داخل مقعد هدایت کند. البته هنگامی که این بیماری به این درجه از حاد بودن برسد نیازمند درمان با لیزر است.
شما عزیزان می توانید با مشاهده عکس بواسیر داخلی که در ادامه آن را قرار دادیم، با آن آشنا شوید.

تصویر بواسیر داخلی

عکسی که مشاهده می کنید نمونه ای از بواسیر داخلی حاد است که تنها با استفاده از لیزر قابل درمان است.

تصویر بواسیر داخلی

تصویر بالا که از نمای درونی روده بزرگ گرفته شده برخی از عروق متورم شده بواسیری را نشان می دهد. این رگ های هموروئیدی به تدریج پیشرفت کرده و از مقعد خارج می شوند و سبب بروز هموروئید داخلی درجه 4 می شوند.

عکس بواسیر خفیف

در زمان بروز، بیماری بواسیر خفیف است و اگر فرد بیمار به فکر درمان نباشد، ممکن است دچار مشکلی جدی تر شود. زمانی که فرد علائمی چون تورم، درد یا حتی خون به روی دستمال مشاهده می کند بهتر است برای درمان اقدام نموده تا از پیشرفت بیماری جلوگیری نماید.

عکس بواسیر خفیف

تصیر بالا که مشاهده می کنید، عکس هموروئید خفیف است که در مراحل ابتدایی خود است. بی توجهی و عدم درمان این نوع بواسیر سبب نوع حاد بواسیر می شود.

درصورت مشاهده علائم هموروئید با ما تماس بگیرید

درمان انواع هموروئید خفیف و حاد با یک جلسه لیزر

عکس بواسیر بادی

بواسیر بادی یا ترموبوزه نوع دیگر از بواسیر می باشند که به صورت گوشتهایی بادکنک مانند از مقعد بیرون زده و فعالیت های روزانه فرد از جمله نشستن و بلند شدن را مختل می سازد. هنگامی که دچار عارضه بواسیر بادی شدید، سعی بر فشار دادن یا به داخل بازگرداندن آن نکنید چرا که ممکن است با این کار سبب آسیب رسانی و بروز دیگر مشکلات آن شوید.

تصویر بواسیر بادی

با مشاهده عکس بواسیر بادی یا ترموبوزه به نوع دقیق آن و شکل ظاهری آن آشنا شوید تا هنگام بروز این نوع از بیماری از بهترین راه درمان استفاده کنید.

تصویر بواسیر دکمه ای

بواسیر دکمه ای که به ساچمه ای نیز شناخته می شود، نوع دیگر از انواع مختلف بواسیر است. در بواسیر دکمه ای فرد بیمار زائده هایی دکمه مانند در خارج از مقعد خود مشاهده کرده که همراه با درد و ناراحتی ایجاد می شوند.
معمولا علتهای بروز انواع بواسیر یکسان بوده و تنها علائم و ظاهر آنها متفاوت است. بنابراین هنگام مشاهده علائم به هیچ وجه سعی به بازگردان بواسیر دکمه ای نکرده و تنها از پزشک متخصص کمک بگیرید.

تصویر بواسیر دکمه ای

عکس بواسیر زنان

بیماری بواسیر در زنان نیز به همان اندازه ای که در مردان رایج است وجود دارد. البته توجه داشته باشید امکان ابتلا به بواسیر در زنان بیشتر است چرا که زنان در زمان بارداری دچار فشار و اضافه وزن شده که همین مسئله سبب بروز هموروئید در آنها می شود.

با مشاهده انواع عکس بواسیر می توانید نوع بیماری را تشخیص داده و بهترین راه درمان بواسیر را انتخاب نمایید.

تصویر بواسیر زنان
تصویر ارائه شده نمونه ای عکس بواسیر زنان می باشد که در خارج از مقعد و به صورت حاد به وجود آمده است.

درمان بواسیر با لیزر

درمان بواسیر با لیزر هموروئید یک روش امن، بی خطر و قطعی بوده که می تواند در یک جلسه؛ بواسیر را به طور کامل درمان نماید. این روش بسیار کم خطر بوده و به دور از هرگونه آسیب به بافت مقعد صورت می گیرد. چرا که مقعد دارای اعصاب فراوان و بسیار حساس بوده که هرگونه خطا سبب بی اختیاری فرد می شود.
لیزر بسیار کم هزینه بوده و از دوره نقاهت بسیار کوتاهی برخوردار است. علاوه بر آن این روش مورد تایید پزشکان بوده و از عود دوباره بیماری جلوگیری می نماید.

انواع بواسیر با عکس قبل و بعد از درمان

درمان بواسیر یک یاز دغدغه های بیمارانی است که به این بیماری دچار می شوند. مقعد یک ناحیه بسیار حساس بوده که کوچکترین اشتباه در شیوه درمان سبب بروز عوارضی چون بی اختیاری می شود. لیزر یکی از روشهای درمانی موثر، بی خطر، کم هزینه و بدون درد بوده که امروزه کاربرد بسیار بالایی در درمان انواع بواسیر دارد.

تصویر قبل و بعد از درمان بواسیر
عکس قبل و بعد از لیزر بواسیر

تصویر بالا نمونه ای از تصویر قبل و بعد از درمان بواسیر با لیزر می باشد که بدون هیچگونه عارضه و آسیب بافت هموروئید به طور کامل برداشته شده است.

سوالات متداول

137 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • من ی سری علایم دارم ولی شبیه به عکس بواسیر که گذاشتید نیستویزیت انلاین دارین؟

    پاسخ
    • روز شما بخیر، خیر متاسفانه انجام معاینه به صورت حضور در کلینیک شکل میگیرد تا بیماری دقیق شناخته شود.

      پاسخ
  • سلام دکتر من بواسیر دارم اما نمی‌دونستم این بیماری چند نوع مختلف داره. از روی عکس بواسیر بادی فهمیدم بیماری من از نوع بادی هست که می‌خوام زودتر درمانش کنم چون دردش خیلی شدید شده چطوری میتونم نوبت بگیرم برای لیزر؟

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر؛ جهت دریافت وقت معاینه و نوبت لیزر با شماره 02188786734 تماس حاصل فرمایید.

      پاسخ
  • دکتر میخواستم بدونم چطوری بواسیر داخلیو تشخیص بدیم؟مثلا با دیدن عکس بواسیر بادی یا خارجی میشه فهمید بیماری بواسیره اما نوع داخلیو که نمیتونیم ببینیم چی؟

    پاسخ
    • با مشاهده علائم اولیه مانند خونریزی مقعدی یا درد می توانید به پزشک مربوطه مراجعه نموده و نسبت به تشخیص بیماری اقدام نمایید.

      پاسخ
  • دکتر من همورویید دارم ولی علایمش خیلی کمه. عکس بواسیر خفیف که گذاشتید داخل سایت شبیه به بیماری منه میخوام بدونم با چه روشی میشه درمانش کرد؟

    پاسخ
    • با سلام و درود دوست عزیز؛ درمان انواع بواسیر با لیزر امکان پذیر بوده که می توانید جهت دریافت وقت معاینه و نوبت با شماره 02188786734 تماس حاصل فرمایید.

      پاسخ
  • من فک میکردم هموروئید عادی دارم با این عکس بواسیر بادی که دیدم مطمعن شدم. میشه بگید چطوری وقت معاینه بگیرم

    پاسخ
    • سلام و درود؛ شما می توانید جهت رزرو وقت با شماره 02188786734 تماس حاصل فرمایید.

      پاسخ
      • سلام من در سولاخ باسنم یه برامدگی سفت سبز شده دست میزنم ساچمه ای هست اذیت میکنه ودرد داره هنگام نشستن از دیشب شده چند روز قبل هم خونریزی مقعدی داشتم لطفا مرا نجات بدید

      • علائم شما نشانه ای از وجود هموروئید می باشد که با لیزر قابل درمان خواهد بود.

      • روح الله بهرامی سعادت ابادی
        اکتبر 18, 2023 4:20 ق.ظ

        سلام اقای دکتر ببخشیدمن چیزی از اینطورچیزها نمیدانم ولی وقتی دستشوری میکنم میسوزه همین این چیه

      • احتمالا به دلیل خشکی و سفت بودن مدفوع مقعد دچار اسیب و بروز توده بواسیر می شود.

  • سلام و خسته نباشید معاینه با عکس بواسیر ندارید؟ من واقعا حضوری نمیتونم و خجالت میکشم

    پاسخ
    • سلام و درود؛ خیر به دلیل عدم تشخیص دقیق معاینه آنلاین نداریم. علاوه بر آن سلامتیتان بسیار مهمتر از شرم و خجالت است به پزشک مراجعه کنید.

      پاسخ
    • سلام عرض ادب خسته نباشید آقای دکتر من بواسیر بادی دارم داره اذیتم می‌کنه لطف میکنید بهم بگید هزینشو چقدر میشه

      پاسخ
  • سلام دکتر من یه توده کنار مقعدم احساس میکنم اما تاحالا ندیدم ازش خون بیاد یا خودش بیاد بیرون فقط درد احساس میکنم شبیه هیچکدونم از عکس بواسیر که گذاشتید نبود.

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز ممکنه شما به بواسیر داخلی دچار شده باشید اما برای تشخیص دقیق تر بهتره که به پزشک مراجعه کنید.

      پاسخ
      • سلام خسته نباشید. چندروزه همسرم بین دو طرف باسنش یه توده هست از داخل بیشتر سمس چپ باسنش. از بیرون فقط برآمدگی‌ هست ولی درد خیلی شدیدی دارن .اندازه اش کم و زیاد میشه.ممکنه بواسیر داخلی باشه؟

      • بله بواسیر داخلی، آبسه یا فیستول از مواردی هستند که ممکن است ایشان مبتلا باشند.

  • خسته نباشید؛ با عکس های بواسیر بادی فهمیدم منم بواسیر بادی دارم با لیزر درمان میشه؟

    پاسخ
  • سلام دکتر من 17 سالمه چند روزه کنار مقعدم یه چیزه مثل توده بود که شبیه به عکس بواسیر که شما گذاشتید هست باید چیکارش کنم که درمان بشه؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز، با توجه به به ناشناخته بودن نوع هموروئید که شما به آن مبتلا شده اید نمی توان تشخیص داد، بنابراین می بایست با مراجعه به پزشک نسبت به نوع آ« و نحوه درمان اقدام نمایید. این نکته را نیز به یاد داشته باشید لیزر بهترین شیوه درمان هموروئید به شمار می رود.

      پاسخ
  • دکتر من یه توده کنار مقعدم داشتم که الان عکس بواسیرارو که دیدم شبیه به اینها است. باید چیکار کنم از بین بروند؟

    پاسخ
    • سلام و وقت بخیر، درمان شما می تواند با روش لیزر امکان پذیر بوده و از نتایج خوبی برخوردار باشد. می توانید جهت دریافت نوبت با ما تماس بگیرید.

      پاسخ
  • آیا بواسیر با عکس معاینه و درمان می شود؟ بنده به دلیل احساس شرم و خجالت نمیتوانم برای معاینه حضوری بیایم.

    پاسخ
    • سلام خیر پزشک متخصص می بایست به طور دقیق مقعد را معاینه نموده و میزان حاد یا خفیف بودن آن را بررسی نماید. علاوه برآن برای درمان بواسیر می بایست حتما به صورت حضوری مراجعه شود.

      پاسخ
  • سلام خسته نباشید میشه بگید از کجا بفهمیم بواسیر داخلی داریم؟ عکس بواسیر داخلی که گذاشتید نشون میده کسی که هموروئید داخلی بگیره خودش نمیفهمه. پس چطوری باید درمانش کنه

    پاسخ
    • سلام و درود؛ شما در صورت مشاهده علائمی چون خونریزی، درد و دیگر علائم هموروئید داخلی میتوانید به کلینیک نشیمنگاه مراجعه نموده ونسبت به معاینه و درمان اقدام نمایید.

      پاسخ
  • عکس بواسیر بادی رو هم میشه قرار بدید تو سایت دکتر؟ من دچار هموروئید شدم اما به نسبت عکسهای بواسیر که قرار دادی خیلی بیشتر باد داره

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز بله حتما. شما به به بواسیر بادی حاد مبتلا شده اید که بهتر است تحت درمان با لیزر قرار بگیرید.

      پاسخ
  • دکتر بواسیر بادکنکی هم با لیزر درمان میشه؟ بیماری من مثل عکس بواسیر بادی هست که گذاشتیداما من انقدر راهای درمانی مختلفو تست کردم و نتیجه ندیدم فکر میکنم این بیماری تا اخر عمر قراره همراهم بمونه

    پاسخ
    • با سلام و درود؛ شما می توانید به عنوان آخرین روش، درمان بواسیر با لیزر را انتخاب نمایید و برای همیسه با این بیماری خداحافظی کنید.

      پاسخ
    • سلام منم به ابوسیربادی مبتلا شدم جوزلیزرراه دیگه نداره

      پاسخ
  • دکتر من یه مدته یه چیزی مثل گوشت از مقعدم اویزونه که مثل عکس بواسیر خفیفه بالا هست فکر کنم. الان این بواسیره؟ من باید چیکارش کنم؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز بله احتمال مبتلا شدن به بواسیر دارید. باید حتما با معاینه پزشک متخصص نسبت به درمان آن با لیزر اقدام نمایید.

      پاسخ
  • معصومه فلاح
    آگوست 3, 2022 2:04 ب.ظ

    سلام وقت بخیر من یه ماهه یه براومدگی مثل گوشت اضافه دارم رو مقعدم میشه متوجه شدم شبیه تصاویر و عکس بواسیر هست. ممکنه منم به این بیماری مبتلا شده باشم؟ هیچ علائمی هم ندارم و فقط موقع نشستن این گوشت اضافه اذیت میکنه. درد سوزش و خارش هم ندارم 34سالمم هست

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز بله ممکنه شما به بواسیر داخلی یا خارجی مبتلا شده باشید که با معاینه متخصص تعیین می گردد.

      پاسخ
      • سلام آقای دکتر من کرمان هستم امکان حضوری برام میسر نیست میشه باغ فرستادن عکس راهنمایی کنید در صورت ضرورت مزاح شوم

      • سلام بله لطفا به شماره 09197715527 در واتساپ ارسال کنید

  • سلام وقت شما بخیر باشه ممنون از مطالبتون. گوشت اضافه ای کنار مقعدم در اومده که شبیه به عکس های بواسیر است و من شک کردم که شاید بواسیر گرفته باشم. ممکنه براتون از بیماری خودم عکس بفرستم تا من را دقیق تر راهنمایی کنید من در استان کرمان هستم و در حال حاضر شرایط مراجعه حضوری ندارم

    پاسخ
  • بهناز هاشمی
    آگوست 13, 2022 4:06 ب.ظ

    یه گوشت اضافه کنار مقعدم در اومده چند روزه که نه درد داره نه میسوزه نه میخاره اما شبیه به عکس بواسیر بادی هست ممکنه دردش بعدا شروع شه؟ اگه بخام قبل از اینکه درد بگیره درمانش کنم باید چیکار کنم؟

    پاسخ
    • بله امکان بروز درد وجود دارد. شما می توانید با مراجعه حضوری و معاینه در کلینیک نشیمنگاه لیزر بواسیر انجام دهید.

      پاسخ
      • سلام دکتر پسرم ۱۷سالشه هفت هشت ماهه که یه توده کنارمقعدش البته قسمت بالای مقعد زده بیرون وبه خاطرخجالت دکتر مراجعه نمیکنه میشه عکس توده رو بفرسته شما راهنمایی کنین که آیا بواسیر هست یا یه بیماریه دیگس ممنون

      • خیر ایشان می بایست به صورت حضوری به متخصص مراجعه نموده تا بیماری و زائده به وجود آمده به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

  • عکس بواسیر آخه به چه کاری میاد دوستان پاشید برید درمانش کنید دیگه

    پاسخ
  • من حس میکنم بواسیر ترومبوزه گرفتم میتونم عکس بواسیرمو بفرستم براتون ببینید درسته یا نه؟

    پاسخ
  • ممنون از عکسایی که از بواسیر قرار دادید تو سایت بسیار راهنما و کارآمد بود

    پاسخ
  • منم میتونم عکس بواسیر خودمو ارسال کنم تا ببینید اصلا بواسیر هست یا دارم با بیماری دیگه ای اشتباه میگیرمش؟

    پاسخ
  • عکس هموروئید میتونه نشون بده فرد چقد درگیر بیماری شده؟

    پاسخ
  • من دمه مقعدم یه چیزی در اومده مثل گوشته مثل این عکس بواسیرهایی هست که اینجا میبینم خجالت میکشم برم دکتر چیکار کنم

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز بیمار شدن دلیلی برای خجالت ندارد بهتر است سریعا به متخصص مراجعه نمایید.

      پاسخ
  • سلام من ۴سال پیش بواسیر داشتم یعنی رفتم دکتر گفت بواسیره بعد با دارو پاماد حل شدو دیگه نیازی به عمل نبود
    الان دوباره یچیزی شبیه اون در اومده میتونم اون داروهای قبلیرو مصرف کنم؟ یا نیاز به عمل دارم؟

    پاسخ
    • در صورتبکه علائم مشابه به دفعه قبل دارید به مدت 2هفته از دارو ها استفاده کنید؛ در صورت عدم بهبودی به متخصص مراجعه کنید چراکه مصرف بیش از اندازه این دارو ها سبب حاد شدن بیماری می گردد.

      پاسخ
  • عکس بواسیر تازه قرار میدین؟ ممکن است بواسیر وقتی درمان نشود سرطان شود؟

    پاسخ
    • بله به زودی تصاویر بیشتری از بواسیر قرار خواهیم داد.

      پاسخ
    • با سلام دکتر
      من باردار هستم ۲ تا شبیه این عکسی که گذاشتید دم مقعدم دارم بمدت ۴ روز از پماد استفاده کردم درست شد ولی بعد انجام رابطه دوباره مثل قبل شده ،البته خیلی ببخشید رابطه از جلو داشتم به نظر شما دلیلش میتونه این باشه؟

      پاسخ
      • سلام دوست عزیز خیر زائده یا هموروئید به انجام رابطه ربطی ندارد و ناشی از فشار یا یبوست می باشد.

  • سلام دکتر میشه بدونم عکس بواسیر هایی که گذاشتید قابل درمان هستند یا نه؟چون بیماری منم به همین شدت وخیم هست

    پاسخ
  • سلام دکتر من ازامروز یکم سوزش اطراف مقعد داشتم واخرشب متوجه دوتا قلنبه کنارمقعدشدم بواسیرهست خیلی بیرون نیست

    پاسخ
    • بله ممکن است تورم ناشی از وجود هموروئید باشد. می توانید با توجه به عکس بواسیر قرارداده شده بیماری را تا حد کمی شناسایی کنید. درصورت وجود عارضه می بایست حتما به متخصص مراجعه کنید.

      پاسخ
  • سلام آقای دکتر، ببخشید بنده چندوقتی بود بخاطر خشکی شکمم پشتم یکم زخم میشد، البته میسوخت، حالا دوروزه یه برآمدگی پشتم مشاهده میکنم که میسوزه، میخواستم ببینم چیه، ممنون میشم راهنماییم کنید؟

    پاسخ
    • احتمالا شما دچار هموروئید شده اید که می بایست با مراجعه به متخصص نسبت به درمان ان اقدام نمایید.

      پاسخ
  • سلام آقای دکتر من یک ماه میشه یه چیزی بسیار کوچیک رو پشتم دارم که شبیه همورئید خفیف اس که بعد هر بار دسشوی رفتن درد ناک و بزرگ میشه… نمیشه با دارو یا پماد جلو شو گرف چون مصارف لیزرو نمیتانم پرداخت کنم تنها زندگی میکنم بیمه هم ندارم

    پاسخ
    • سلام با توجه به شرایط ذکر شده، مدتی از روشهای پیشگیری و کنترل هموروئید استفاده کرده و پماد آنتی هموروئید مصرف کنید. در صورت عدم بهبود می بایست حتما لیزر شود.

      پاسخ
  • من حس میکنم هموروئید دارم اما ظاهرش مثل هیچکدوم از عکسای بواسیر که اینجا گذاشتید نیست فقط وقتی میخوام دستشویی میکنم متورم میشه و بیرون

    پاسخ
    • حتما به متخصص بواسیر مراجعه کنید ممکن است به هموروئید داخلی مبتلا شده باشید

      پاسخ
  • سلام خسته نباشید میشه تو واتساپ از بواسیر عکس بفرستیم پزشک معاینه کند؟ هزینه ویزیت هم پرداخت میکنم فقط من چون فارس زندگی میکنم نمیتونم بیام برای معاینه حضوری

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز خیر امکان ویزیت آنلاین وجود ندارد چراکه ممکن است بیماری بسیار حاد و جدی تر از تصویر باشد و نیاز به بررسی دقیق پزشک داشته باشد

      پاسخ
  • سلام آقای دکتر ممنون از پاسخ شما میخواستم بدونم بواسیر داخلی که هیچ علائمی نداشته باشه باید چطوری معاینه بهش؟ من میخواستم عکس بفرستم اما هیچ نشونه ای جز خونریزی ندارم

    پاسخ
  • بواسیر خفیف و حاد نداره که همش یه طوری درد داره منم یه روزی نوع خفیف داشتم الان ترومبوزه شده

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید ببخشید قیمت این لیزر چقدره؟ برای بواسیر خفیف از همونا که عکسشو گذاشتید

    پاسخ
    • هزینه درمان بیماری پس از معاینه تعیین میشود. ممکن است گاهی بیمار تصور کند به بواسیرخفیف مبتلاست در صورتکیه شدت و حاد بودن آن درون مقعد رخ داده باشد.

      پاسخ
  • سلام خسته نباشید من بواسیر خفیف دارم که کم کم داره اذیتم میکنه میشه کمک کنید

    پاسخ
    • در مراحل ابتدایی به دکتر بواسیر مراجعه کنید تا از حاد شدن آن جلوگیری کرده باشید

      پاسخ
  • سلام خسته نباشید برای من یک برامده گی وجود داره اما نه درد دارم نه سوزش و هیچ چیز دیگه میخواستم ببینم این هم جز بواسیر میشه

    پاسخ
    • بله ممکن است در ابتدای بیماری باشد و علائم حاد تری همچون خونریزی، درد یا سوزش را به همراه نداشته باشد. به مدت یک هفته از آنتی هموروئید استفاده شود و در صورت عدم بهبود به متخصص مراجعه کنید.

      پاسخ
  • اخه یه مدت خیلی طولانی هست که وجود داره و اصلا اختلالی برام به وجود نیاورده بازم نیاز هست به دکتر مراجعه کنم ؟

    پاسخ
    • درد بواسیر مممکن است ناگهانی به سراغ بیمار بیاید. بهتر است قبل از رسیدن به مرحله دردنلک و خونریزی به پزشک مراجعه کنید.

      پاسخ
  • به چه پزشکی برای بواسیر باید مراجعه کرد ؟

    پاسخ
  • سلام اگه فقط در نشسن در سرویس بهداشتی بیرون بزنه هم جز بواسیر هست

    پاسخ
  • سلام
    اگه فقط در موقع نشستن بیرون بزند جز بواسیر هستش ؟

    پاسخ
  • من فک کنم این مشکلو دارم اما مقعدم اصلا شبیه عکس بواسیر نیست نه قرمزه نه درد داره نه باد کرده وقتایی که فقط دستشویی میکنم خون میاد و یکمم میسوزه همین

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید من بواسیر خارجی داشتم و اونو باتیغ بریدمش احتمال برگشت داره

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید منم بواسیر دارم قبلا خون ریزی داشتم الان یکم از داخل سوزش دارم دور معقده ام از بیرون مثلا تاور زده لطفا یه راهنمایی کنید احتیاج ۶ستم برم دکتر

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز احتمالابواسیر داخلی داشته اید و در حال حاضر به بواسیر خارجی مبتلا شده باشید. بهتراست برای درمان اقدام کنید.

      پاسخ
  • سلام خسته نباشید من میدونم که بواسیر داخلی دارم باید پماد رو ببرم داخل مقعد ؟

    پاسخ
    • بله می توانید طرز استفاده از پماد آنتی هموروئید مقعدی و اپلیکاتور را در صفحه مربوطه مطالعه کنید؛ فراموش نکنید در صورت حاد بودن شرایط بیماری نمیتوان آن را با پماد از بین برد

      پاسخ
  • سلام من یک ماه دچار یبوست شدید شده بودم و پزشک تشخیص شقاق داد و پماد آنتی همورئید تجویز کرد پس از استفاده دچار التهاب و جوش های سفید دردناک اطراف مقعد شدم خواستم ببینم باید چی کار کنم

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز حتما برای معاینه حضوری مراجعه کنید ممکن است مقعد شما دچار بیماری دیگری باشد و اصلا دچار شقاق نبوده باشید

      پاسخ
  • بادرودحدود۲۰ساله این مشکل رو دارم وشدیدترشده میشه محبت کنید شماره واتساپ بدیدکه عکس بفرستم وبفرمایید که بالیزرقابل درمان هست یانه .باتشکر

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز امکان درمان و معاینه از طریق ارسال عکس (ویزیت آنلاین) وجود ندارد بهتر است به متخصص مراجعه کنید. بله هرنوع بواسیری با لیزر قابل درمان است.

      پاسخ
  • اقای دکتر از کجا بفهمیم بواسیر داخلی داریم؟ نمیتونیم از روی عکس ببینیم که اون داخل

    پاسخ
  • سلام و تشکر از اطلاعات آگاه دهنده اتان.
    در یوتیوب دو دکتر فوق تخصص کورکتال بنامهای دکتر امیرصادقی و دکتر شهرام منوچهری که هر دو از متخصصان حرفه ای بیمارستان بقیه الله تهران و اساتیددانشگاه هستند جراحی لیزری را برای هموروئید توصیه نمی‌کردند و این نوع درمان توسط جراحان لیزری و مراکز جراحی لیزری را بی فایده و تبلیغ برای کسب درآمد توصیف میکردند. من ۶ ساله هموروئیدم خارجی ترومبوزه شده و درد دارم. از جراحی با تیغ و چاقو میترسم و قصدم جراحی لیزری است اما مرددم و نمیدونم چیکارکنم؟

    پاسخ
  • سلام اقای دکتر من دست میزنم انگار ی ساچمه کوچیک هست از پری شب کمی هم درد دارد میخاستم بدونم بعد عمل چند روز میکشه خوب بشه یا آدم بتونه مدفوع کنه

    پاسخ
  • سلام بعد عمل چند روز میکشه بتونی مدفوع راحت کنی

    پاسخ
  • سلام بواسیر من این شکلی است اسمشو نمیدونم

    پاسخ
  • سلام آقای دکتر من چندین سال است ‌که‌ بواسیر دارم حدود شش ماه است داخل معقد زخم شد ویاپماد بهتر شد ولی دو روز است خون ریزی دارم
    کاه همراه با متفون وگاه خونریزی چکم

    پاسخ
  • سلام آقای دکتر ، مشکل من اینه فقط کمی درد و سوزش هنگام اجابت دارم، یه برجستگی کم موقع لمس نزدیک قسمت خروجی …
    درمان این مدل چیه؟

    پاسخ
  • سلام دربارداری امکان عمل بواسیروجود داره یانه؟؟

    پاسخ
  • سلام دکتر وقتتون بخیر
    من چند وقتیه فقط در ناحیه‌ی مقعدم خارش دارم
    نه درد دارم نه اذیت
    فقط خارش شدید که منجر به سوزش و متورم شدن مقعدم میشه
    چیکار باید بکنم؟؟

    پاسخ
  • دکتر من خونریزی داشتم شیاف استفاده کردم تا خوب شه ولی بعد یه مدت خونریزی تموم شد (فقط هنگام استفاده از سرویس بهداشتی خونریزی داشتم)
    الان هنگام شیاف گذاشتن کمی درد میگیره امشب هم که رفتم سرویس با لمس کردن متوجه شدم وقتی فشار میارم برای دستشویی یه چیز جوش مانند خیلی ریزی بیرون میزنه که وقتی لمسش کردم اصلا درد نداشت الانم کمی از مقعد خارش دارم ؛ باید چیکار کنم؟

    پاسخ
  • دکتر بنده دارای یک برامدگی که اوایل درد نداشت و فکر میکردم جوش مقعدهست شدم و الان دیدم که هموروئید هم همین علائم رو داره میتونم عکس از ناحیه مصدوم برای شما بفرستم تا راهنماییم کنید. ؟

    پاسخ
    • سلام به دلیل عدم تشخیص درست با عکس امکان ویزیت انلاین وجود نداشته و می بایست حتما به صورت حضوری تشریف بیارید.

      پاسخ
  • سلام و درود من هم بواسیر بادی دارم اما شرم و حیا اجازه نمیدم برم پیش دکتر میگم راهی ندارید از طریق عکس ویزیت کنید؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز خیر با توجه به پیچیده بودن بواسیر امکان ویزیت انلاین وجود ندارد و اینکه مراجعه به پزشک هیچ ایرادی نداشاه و سلامتی شما مهم تر است

      پاسخ
  • سلام بنده هر چند وقت یکبار بواسیر میگیرم یعنی یک مدت هست و یک مدت کامل نیست چطوری بفهمم مشکلم چیه؟

    پاسخ
    • بله ممکن است بواسیر گرید دو داشته باشید که در صورت عدم توجه و مراجعه به پزشک سلامتی شما را تحت تاثیر قرار داده است.

      پاسخ
  • سلام بواسیر بادی درد هم داره؟ بواسیر دارم هم باد کرده و هم قرمزه اما درد نداره

    پاسخ
    • بله گاهی هم علائم همراه با درد و هم بدون درد ظاهر می شوند که وابسته به گذر زمان دارد بهتر است به پزشک مراجعه کنید.

      پاسخ
  • سلام آقاه دکتر من مدت ۱۵ سال که درد خارش سوزش مقعد دارم خون ریزی ندارم فقط بی اختیاری باد دارم دردم تادستا وپامیرود

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز حتما به یک پزشک متخصص مراجعه کنید؛ بی توجهی به این موضوع عوارضی چون عدم درمان یا بی اختیاری مدفوع را نیز در پیش دارد

      پاسخ
  • برای بواسیر چه دارویی خوبه

    پاسخ
  • سلام‌من‌اصلا‌توده‌یاچیزی‌ندارم‌فقط‌یک‌گوشت‌نرم‌وباریک‌شبیه‌نوک‌پرندهاازبیرون‌دارم‌ازجلووقتی‌دست‌میزنم‌یک‌چیزی‌مثل‌همون‌بادامده‌بالاازطرف‌جلومیفهمم‌مدفوعمم‌به
    زورازیک‌طرف‌میادبیروناین‌میتونه‌بواسیرباشه‌یا‌چیز‌دیگه‌ای

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز به احتمال زیاد هموروئید است. اما برای تشخیص دقیق تر بهتر است به پزشک متخصص مراجعه کنید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

خدمات
فهرست