عکس بواسیر خارجی-داخلی-شکل بواسیر بیرون زده و بادی

آگوست 27, 2018
عکس بواسیر خارجی-داخلی-شکل بواسیر بیرون زده و بادی

بواسیر بیماری است که امروزه افراد زیادی را درگیر کرده و ممکن است برای هر فردی حتی کودکان هم اتفاق بیافتد، در این مطلب تصمیم داریم شما را با انواع تصویر بواسیر آشنا کنیم.

عکس بواسیر

در ادامه عکس های هموروئید را به شما ارائه داده ایم تا درمورد آن هیچ ابهامی وجود نداشته باشد و اگر دچار این بیماری شده اید، سریعا درمان آن را شروع کنید.

عکس بواسیر ترومبوزه
در اینجا بواسیر ترومبوزه قابل دیدن میباشد.
عکس بواسیر زنان و خارجی
عکس بواسیر در زنان

عکس بواسیر خارجی

عکس بالا مربوط به بواسیر خارجی می باشد که نوع شایع بواسیر است، این هموروئید همراه با درد، خارش و ناراحتی برای فرد می باشد. بواسیر خارجی اگر درمان نشود ممکن است شدت بیشتری پیدا کند و زندگی فرد را مختل کند.

بواسیر خارجی

از بهترین روش های درمان بواسیر خارجی و داخلی، لیزر هموروئید است که خونریزی در آن وجود ندارد وفرد دردی احساس نمیکند.

عکس بواسیر خارجی

تصویر بواسیر داخلی

بواسیر داخلی همانطور که در عکس مشاهده میکنید داخل رکتوم شکل گرفته و قابل دیدن نمیباشد فقط در صورتی که بواسر داخلی درجه ۳ یا ۴ باشد، از مقعد خارج شده و میتوان آن را لمس کرد و به داخل مقعد هدایت کرد.

بواسیر داخلی

عکس بواسیر خفیف

در بعضی مواقع بیماری بواسیر خفیف است و اگر فرد بیمار به فکر درمان نباشد، ممکن است دچار مشکلی جدی تر شود. همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید عکس بیرون زدگی بواسیر خارجی از خفیف ترین عوارض بواسیر می باشد.

عکس بیرون زدگی بواسیر

بواسیر خارجی در خارج از مقعد شکل گرفته اما بواسیر داخلی ۳ یا ۴ به بیرون از مقعد خارج میشود ومیتواند با کمک دست و یا خود به خود به داخل مقعد هدایت شود.

عکس بواسیر بادی

در این نوع بواسیر همانطور که میبینید، بواسیرخارج از مقعد و به شکل بادکنک ظاهر شده است.

بواسیر خونی

عکس هموروئید خونی
در اینجا عکس هموروئید با بواسیر را مشاهده میکنید

بواسیر خونی یا چرکی همراه با بیرون آمدن خون و چرک از ناحیه مقعد می باشد، همچنین فرد دچار احساس سوزش دردناکی می شود و باید هرچه زودتر درمان شود.

انواع روش های درمان

لیزر بواسیر از بهترین راههای درمان می باشد، که در کمترین زمان و بدون هیچگونه درد و خونریزی انجام می گیرد البته باید توسط متخصص بواسیر در تهران انجام شود.

درمان سریع بواسیر با لیزر

مشاوره در واتس اپ

شاید برایتان سوال پیش بیاید که آیا بواسیر باعث سرطان می شود یا خیر ؟ خیر، بواسیر منجر به سرطان نمی شود، اما سرطان هایی وجود دارند که با هموروئید اشتباه گرفته می شوند، در نتیجه هنگام بروز علائمی نامشخص در بدن باید سریعا به پزشک متخصص مراجعه کرد.