1. خانه
  2. هموروئید
  3. هزینه جراحی بواسیر با لیزر در بیمارستان و کلینیک + بیمه1402

هزینه جراحی بواسیر با لیزر در بیمارستان و کلینیک + بیمه1402

تصویر هزینه لیزر بواسیر

در بین درمان های قطعی بواسیر یا هموروئید، روش لیزر به دلیل داشتن مزایایی از جمله: عدم نیاز به بستری شدن و بیهوشی، بهبود سریع بعد از جراحی، هزینه کمتر نسبت به روش سنتی، بهترین انتخاب برای درمان می‌باشد. چنانچه قصد مطلع شدن از هزینه جراحی بواسیر با لیزر، نحوه محاسبه، بیمه و مقایسه هزینه عمل یا درمان بواسیر با لیزر با دیگر روشها هستید، با کلینیک نشیمنگاه همراه باشید.

قیمت دقیق معمولا بعد از معاینه توده و نوع و اندازه آن به بیمار گفته میشود. زمان در نظر گرفته شده برای درمان تقریبا 20 تا 45 دقیقه بوده که هر چقدر توده بزرگتر باشد، پروسه درمان هم طولانی تر میشود. به طور کلی هزینه درمان بواسیر با لیزر 5/000/000 تومان به بالا است.

بواسیر یا هموروئید چیست؟

بواسیر بیماری مقعدی و ناحیه نشیمنگاهی بوده که بیشتر افراد در طول زندگی خود به آن مبتلا می شوند. بواسیر ناشی از متورم شدن عروق درون راست روده پدید آمده و دارای دو نوع هموروئید داخلی و هموروئید خارجی می باشد. این بیماری دارای علائمی چون خونریزی، درد، سوزش، خارش یا حتی ایجاد زائده های گوشتی در اطراف مقعد می شوند.
تصورات افراد بر این که هموروئید خود به خود درمان می شود کاملا غلط بوده و شالوده علمی به همراه ندارد چه بسا که بی توجهی سبب حاد شدن بیماری نیز می شود. از این رو انجام لیزر یکی از روشهای درمانی بدون عوارض و مطمئن بوده که بیماران از آن استفاده می کنند.

مطالعه بیشتر: هموروئید چیست

عکس بواسیر در بارداری

هزینه جراحی بواسیر با لیزر

هزینه درمان بواسیر به طور کلی بر اساس معیار های زیادی تعیین میگرد. انتخاب روش مناسب درمانی که جراحی به روش سنتی یا لیزر باشد، یکی از اصلی ترین ملاک های تعیین هزینه بواسیر است. همچنین نوع بیماری، حاد یا خفیف بودن آن نیز می تواند از عوامل تاثیر گذار در تعیین هزینه جراحی بواسیر با لیزر باشد که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

اطلاع از هزینه درمان بواسیر

جهت دریافت مشاوره و تعیین هزینه درمان بواسیر بر روی دکمه تماس کلیک کنید.

تعیین هزینه جراحی بواسیر با لیزر وابسته به چه مواردی است؟

تعیین هزینه جراحی بواسیر با لیزر به موارد بسیاری بستگی دارد. برای مثال هنگامی که برای معاینه به دکتر بواسیر مراجعه می کنید، نوع بیماری اعم از داخلی یا هموروئید خارجی بودن، تعیین می گردد. علاوه بر آن ممکن است پزشک انجام برخی آزمایش ها از جمله آندوسکوپی یا سونوگرافی را برای شما ضروری بداند.
متفاوت بودن بون نوع هموروئید و خفیف یا شدید بودن آن اصلی ترین موارد در تعیین هزینه جراحی بواسیر با لیزر به حساب می آیند.
بنابراین تعیین هزینه جراحی بواسیر با لیزر به موارد زیر بستگی دارد:

  • میزان شدید یا خفیف بودن بواسیر
  • داخلی یا خارجی بودن هموروئید
  • تعداد رگ هایی که دچار بواسیر شده اند
  • کلینیکی که برای درمان به آن مراجعه می کنید
  • دستگاه و نوع لیزری که استفاده می شود
  • دستمزد پزشک متخصص یا دکتر بواسیر

اصلی ترین عامل تعیین کننده هزینه جراحی بواسیر با لیزر، شدت حاد یا خفیف بودن بیماری و نوع مرکز درمانی که به آن مراجعه می کنید، است.

مقایسه هزینه لیزر بواسیر و عمل جراحی

درمان بواسیر به روشهای متعددی چون لیزر، عمل بواسیر به روش جراحی، رابربند و … انجام می شود که بهترین راه درمان بواسیر، لیزر بوده که مورد تایید پزشکان بوده و عوارضی به همراه ندارد. یکی از از مزیت های لیزر نسبت به دیگر روشهای درمانی ارزان تر بودن آن نسبت به دیگر روشهای درمانی است چرا که از متقبل شدن هزینه های اضافه بستری شدن، بیهوشی، اتاق عمل و دوره نقاهت پیشگیری میکند. علاوه برآن بیمار با اتلاف وقت یا درد مواجه نبوده و به راحتی می تواند درمان بواسیر را با کمترین هزینه و اسیب انجام دهد.

هزینه عمل بواسیر با لیزر چقدر است؟

همانطور که گفته شد، درمان بواسیر به روشهای متفاوت و متعددی چون لیزر، عمل جراحی، رابربند و … انجام می شود که بهترین راه درمان بواسیر با لیزر بوده که مورد تایید پزشکان بوده و عوارضی به همراه ندارد. یکی از از مزیت های لیزر نسبت به دیگر روشهای درمانی ارزان تر بودن آن نسبت به دیگر روشهای درمانی است چرا که از متقبل شدن هزینه های اضافه بستری شدن، بیهوشی، اتاق عمل و دوره نقاهت پیشگیری میکند. جراحی لیزر علاوه بر تمامی مزایایی که در بهبود و سلامتی بیمار به همراه دارد از نظر هزینه و اتلاف وقت نیز دارای مزایای بیشمار است. این روش برخلاف تصور عموم که یک روش گران جا افتاده، بسیار مقرون به صرفه است و در یک روز تمام می شود.

برخی از مزایای انجام جراحی بواسیر با لیزر عبارت اند از:

  • عدم نیاز به استراحت پس از انجام لیزر
  • عدم نیاز به پزشک بیهوشی
  • درمان دریک جلسه
  • عدم نیاز به پانسمان
  • پس از انجام لیزر می توانید به محل کار خود بازگردید
تصویر هزینه جراحی بواسیر با لیزر

هزینه درمان بواسیر در بیمارستان با عمل جراحی

از آنجایی که در بیمارستان روش جراحی سنتی مورد استفاده قرار می گیرد، علاوه بر دیگر معایبی که به همراه دارد، دارای هزینه بالاتری است.
برخی از آنها عبارت اند از:

  • هزینه عکسبرداری و آزمایش: انجام آزمایش های متعدد و عکس برداری از راست روده به منظور مشاهده میزان پیشرفت بیماری دارای هزینه است که به عهده بیمار است.
    هزینه متخصص بیهوشی: متخصص بیهوشی برای انجام همه جراحی ها، هزینه مختص به خود را دریافت می‌کند که در فاکتور نهایی لحاظ میشود اما لیزر در کلینیک نشیمنگاه نیازی به جراحی ندارد و عمل به صورت سرپایی انجام می‌شود.
  • هزینه اتاق عمل: بیمارستان برای انجام جراحی، هزینه ای جدا برای اتاق عمل از فرد دریافت میکند با این تفاوت که در عمل لیزر اینگونه نیست.
  • هزینه بستری شدن: به دلیل اینکه جراحی سنتی نیاز به بستری شدن دارد، علاوه بر موارد بالا، هزینه بستری شدن نیز به آنها اضافه میشود. که همین موضوع سبب افزایش قیمت بیشتر، نسبت به هزینه لیزر بواسیر می گردد.
    هزینه دارو: پس از انجام عمل پزشک شما برخی دارو ها به منظور استعمال یا خوردن تجویز نموده تا از بروز عوارضی چون عفونت یا خونریزی جلوگیری کند. علاوه بر آن هزینه پانسمان نیز همراه آن است.
    بنابراین روش منطقی تر این است که فرد یک بار هزینه جراحی بواسیر با لیزر را پرداخت نموده تا از پرداخت مبالغ دیگر جلوگیری شود.

شرایط استفاده از بیمه برای نرخ درمان 1402

به دلیل اینکه عمل لیزر، جز جراحی های سرپایی می‌باشد و به زمان زیادی برای انجام نیاز ندارد، معمولا بیمه هزینه آن را تقبل نمی‌کند و به صورت آزاد محاسبه می گردد ؛ اما در صورت داشتن بیمه تکمیلی و قرارداد کلینیک با بیمه، به جای پرداخت کل هزینه جراحی بواسیر با لیزر، بخشی از آن را پرداخت می‌کنید.

شرایط پرداخت با استفاده از بیمه تکمیلی به این صورت است که اگر کلینیک مورد نظر با بیمه قرارداد داشته باشد، بعد از محاسبه کلی، صورتحساب و مدارک به شما ارائه داده می‌شود و شما با مراجعه به یکی از شعبات بیمه، پس از انجام بررسی‌های لازم مبلغ قطعی هزینه جراحی بواسیر با لیزر را مشخص کرده و مبلغ تعیین شده را به حساب شما واریز می‌نماید.

درمان بواسیر با کمترین هزینه

جهت تعیین وقت و لیزر هموروئید می توانید با ما در ارتباط باشید.

چرا هزینه جراحی بواسیر با لیزر در کلینیک نشیمنگاه کمتر است؟

امروزه بیشتر بیمارستان های دولتی و خصوصی و حتی بیمارستان میلاد از جراحی سنتی برای درمان بواسیر استفاده می‌کنند. هزینه جراحی بواسیر با لیزر در بیمارستان ها و هزینه عمل بواسیر در بیمارستان میلاد، به دلیل احتساب هزینه اتاق عمل، بیهوشی و بستری شدن بیشتر از لیزر در کلینیک است.
کلینیک نشیمنگاه مجموعه ای مجهز، دارای پزشکان و کادر مجرب بوده که در تهران است. انجام درمان تمامی بیماری های نشیمنگاهی با لیزر در این مجموعه امکان پذیر بوده و با کمترین قیمت انجام می شود.

سوالات متداول

184 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام، میخواستم بدونم هزینه لیزر بواسیر در بیمارستان میلاد هم آزاد حساب میشه یا داشتن بیمه تو کم شدن هزینه موثره؟

    پاسخ
  • ببخشید هزینه لیزر بواسیر تو بیمارستان میلاد کم تر در میاد یا کلینیک ؟ البته تجربه دکتری که لیزر انجام میده هم برام مهمه. ممنون میشم جواب بدید

    پاسخ
    • با سلام
      هزینه لیزردر کلینیک خیلی کمتر از بیمارستان هست و پزشکای ما دارای سالها سابقه و نتیجه لیزر مثبت هستند.

      پاسخ
  • بواسیر من سطح ۳ و از شهرستان قراره بیام، اول اینکه هزینه جراحی بواسیر با لیزر چقدره؟ بعد اینکه تو یه روز انجام میشه که من برگردم؟

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر. بله درمان بواسیر با یک جلسه لیزر امکان پذیر است که می توانید جهت دریافت نوبت و معاینه با شماره 02188786734 تماس بگیرید. هزینه جراحی بواسیر هم متغیر است که وابسته به شدت حاد بودن بیماری تعیین می شود.

      پاسخ
  • چرا هزینه لیزر بواسیر در بیمارستان میلاد با شهرستان یا کلینیک ها فرق دارن؟

    پاسخ
    • با سلام و درود؛
      عوامل مختلفی از جمله دستمزد پزشک، شدت حاد بودن بیماری و… می توانند در تعین هزینه جراحی بواسیر موثر باشند.

      پاسخ
  • سلام من حدود 4 ماه خونریزی همر اه با درد و یه توده خارج شده از مقعد داشتم که اوایل به داخل میرفت ولی این اواخر اصلا برنمیگرده تو. دکتری که تو شهرمون رفتم بهم گفت هموروئید داخلیه که یا باید لیزر کنی یا جراحی من از جراحی میترسم اصلا هم نمیتونم دو هفته بخاطر جراحی تو خونه بمونم هزینه لیزر بواسیر در بیمارستان میلاد رو هم پرسیدم نمیتونم از پسش بر بیام. میخواستم هزینه جراحی بواسیر با لیزر رو بدونم که میتونم انجام بدم یا نه

    پاسخ
    • با سلام و درود
      تعیین هزینه درمان بواسیر با لیزر وابسته به میزان حاد یا خفیف بودن بیماری، پس از معاینه پزشک صورت میگیرد. برای اطلاع دقیق و دریافت نوبت می توانید با شماره 02188786734 تماس حاصل فرمایید.

      پاسخ
    • سلام من میخام مراجعه بکنم چجوری باید بیام وقت قبلی میخاد آدرس لوکیشن میشه بفرستید

      پاسخ
  • سلام دکتر ممنون بابات راهنماییتون.
    من شنیدم هزینه لیزر بواسیر در بیمارستان میلاد بیشتر از کلینیک خصوصیه درسته؟

    پاسخ
    • سلام و درود دوست عزیز؛ با توجه به وجود هزینه های جانبی در بیمارستان (بستری شدن، اتاق عمل و …) معمولا هزینه لیزر در بیمارستان میلاد یا دیگر بیمارستان ها بیشتر از کلینیک خصوصی است.

      پاسخ
      • سلام ببخشید من یکبار ۵ سال پیش عمل با لیزر انجام دادم ولی خوب نشدم دوباره میترسم برم عمل چیکار کنم

      • سلام دوست عزیز بعد از عمل نکات مراقبتی که شامل رعایت تغذیه است را رعاین نکردید؟

  • سلام هزینه جراحی بواسیر با لیزر چقده؟ اخه من شنیدم عوارضش کمتره و درد نداره داخل سایت هم راجب قیمت چیزه دقیقی نوشته نشده

    پاسخ
    • یلام و درود خدمت شما. هزینه جراحی بواسیر با لیزر به میزان حاد بودن بیماری، انواع داخلی یا خارجی آن و تشخیص پزشک بستگی دارد. از این جهت که بیماری هر فرد در سطوح مختلف قرار داد، هزینه دقیقی تعین نگشته.

      پاسخ
  • جمشیدی فر
    می 22, 2022 1:42 ب.ظ

    سلام دکتر من2ساله بواسیر خارجی دارم اما چون هزینش خیلی بالا بوده تو شهرمون نتونستم درمان بشم؛ از چند نفر شنیدم تهران ارزونتره حالا میخوام بدونم هزینه لیزر بواسیر در بیمارستان میلاد کمتره یا لیزر در کلینیک و اینکه کدوم زودتر مرخص می‌کنه که برگردم ؟

    پاسخ
    • هزینه درمان بواسیر بر اساس نوع بیماری تعین می گردد. علاوه بر آن هزینه درمان در کلینیک به دلیل عدم وجود هزینه هایی چون بستری، اتاق عمل و … کمتر از بیمارستان است. همچنین لیزر در کلینیک در یک جلسه است و می توانید به فعالیتهای روزانه برگردید.

      پاسخ
  • هزینه لیزر بواسیر در بیمارستان میلاد چرا گرونتره؟ مگه بیمارستان نیست؟؟؟
    الان من بخوام هم کیست مویی و هم بواسیر رو لیزر کنم باید چیکار کنم هزینه هام کمتر شه؟

    پاسخ
    • با سلام و درود به شما دوست عزیز.
      هزینه درمان بواسیر در بیمارستان به دلایل وجود هزینه هایی چون اتاق عمل، دستمزد پزشک، هزینه بیهوشی و بستری گرانتر است. اما انجام لیزر در کلینیک خصوصی به دلیل عدم وجود هیچ یک از این هزینه ها کمتر بوده و در کمترین زمان درمان کیست مویی و بواسیر که فرمودید انجام می شود.

      پاسخ
  • هزینه جراحی بواسیر با لیزر تو تهران چقده؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز هزینه درمان بواسیر وابسته به نوع و میزان شدیت بیماری متغیر است و تنها با معاینه پزشک تعین می گردد.

      پاسخ
      • سلام میخواستم بدونم تو عمل لیزر هم بخیه میکنن؟ و اینکه امکانش هست بی حسی کمر به پایین زده بشه؟ من یه بار عمل کردم بی حسی موضعی سه بار زدن از دردش مردمو زنده شدم. ممنون

      • سلام دوست عزیز خیر لیزر شیوه ای کاملا متفاوت از تیغ جراحی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد.

  • کلینیک شما برای هزینه درمان بواسیر با بیمه دانا قرار داد داره؟

    پاسخ
  • سلام دکتر هزینه لیزر بواسیر رو میشه اقساط پرداخت کرد؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز خیر با توجه به انجام شدن درمان در یک جلسه لیزر امکان پرداخت اقساط وجود ندارد.

      پاسخ
  • سلام دکتر خسته نباشید میخواستم بدونم هزینه جراحی بواسیر با لیزر کمتره یا با جراحی سنتی؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز طبیعتا هزینه های جراحی بواسیر به روش سنتی از لیزر آن بیشتراست. زیرا بیمار مستلزم پرداخت هزینه بیمارستان، بستری و… است.

      پاسخ
  • هزینه جراحی بواسیر با لیزر رو چطوری محاسبه میکنن؟ اگه بیمار بواسیر خارجی و داخلیو باهم داشته باشه چی؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز هزینه درمان بواسیر نسبت به نوع حاد یا خفیف بودن بیماری تعیین می گردد. بله در صورتیکه بیمار به بواسیر داخلی و خارجی مبتلا باشد هردو نوع بیماری در یک جلسه لیزر درمان می شود.

      پاسخ
  • میلاد حسنی
    جولای 20, 2022 9:53 ق.ظ

    سلام دکتر خسته نباشین، یه سوالی داشتم میشه بدونم میشه هزینه لیزر بواسیر رو اقساطی پرداخت کرد؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز امکان پرداخت قسطی هزینه درمان بواسیر به دلیل اینکه لیزر یک عمل سر پایی به شمار می رود وجود ندارد.

      پاسخ
  • ببخشید میشه بدونم هزینه لیزر بواسیر درجه 3 که خونی شده چنده؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز هزینه درمان بواسیر متفاوت بوده و وابسته به شدت و نوع بیماری تعیین می گردد. بنابراین می بایست با معاینه حضوری پزشک هزینه تعیین گردد.

      پاسخ
  • وقتتون بخیر؛ من میخوام لیزر کنم اما هزینه درمان بواسیر رو نمیدونم و خیلی برام مهمه که بدونم چقدره

    پاسخ
    • جناب هاشمی تعیین هزینه درمان بواسیر تنها پس از معاینه توسط پزشک و میزان حاد یا خفیف بودن بیماری امکان پذیر است.

      پاسخ
  • سلام وقتتون بخیر میخواستم ببینم هزینه عمل جراحی هموروئید به روش سنتی کمتره یا هزینه لیزر بواسیر؟ البته اینکه کدوم روش بهتر هست رو هم ممنون میشم راهنمایی کنید.

    پاسخ
  • سلام دکتر هزینه لیزر بواسیر چقدره و میشه تیکه تیکه پرداخت کرد؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز خیر امکان پرداخت قسطی وجود نداشته و به دلیل یک جلسه ای بودن درمان هزینه نیز در یک جلسه دریافنت می گردد.

      پاسخ
  • سلام وقت به خیر تعرفه جدید هزینه درمان بواسیر چقدره؟ (امسال رو منظورم هست)

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز تعرفه ها و هزینه های درمان بواسیر براساس شدت حاد بودن بیماری تعین می گردد.

      پاسخ
  • سلام دکتر میشه همزمان در یک روز هم شقاق و هم بواسیر رو درمان نمود؟ هزینه لیزر بواسیر چقدر است؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز بله می توان همزمان هم بواسیر و هم شقاق را بالیزر درمان نمود. اما نمی توان هزینه دقیق درمان بواسیر را تعیین نمود. تعیین هزینه لیزر بواسیر بعد از معاینه پزشک امکان پذیر خواهد بود.

      پاسخ
  • دوستان جایی رو میشناسید هزینه لیزر بواسیر رو بشه اقساطی پرداخت کرد؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز هزینه درمان بواسیر با لیزر بسیار ناچیز است و بعید است که مکزی آن را به طور اقساط از شما دریافت نماید.

      پاسخ
  • میخواستم بدونم هزینه لیزر برای درمان بواسیر تو بیمارستان کمتر در میاد یا کلینیک؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز معمولا بیمارستانها از روشهای سنتی جراحی استفاده م یکنند که دارای عوارض بالا و هزینه بیشتر است. لیزر سرپایی در کلینیک بهترین گزینه برای بیماری هایی چون بواسیر است.

      پاسخ
  • سلام ببخشید من بواسیر داخلی درجه 3 دارم یه بار رفتم دکتر گفته باید جراحیش کنی و یه مدتم همش بخوابیو خلاصه دوره نقاهت طولانی یه هزینه ایم راجب جراحی گفت که اصلا نمیتونم پرداختش کنم. میشه بگید هزینه لیزر هموروئید چقد در میاد؟ ببینم کدوم کمتره انجامش بدم

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز انجام جراحی به دلیل عوارض و دوره نقاهت طولانی پیشنهاد نمیشود. علاوه بر آن لیزر از هزینه های کمتری برخوردار بوده که با معاینه پزشک تعیین می گردد.

      پاسخ
  • سلام ببخشید یه سوال داشتم میشه بدونم هزینه لیزر بواسیر داخلی و بواسیر خارجی باهم فرق دارند یا نه؟

    پاسخ
  • کسری عابدی
    آگوست 3, 2022 2:02 ب.ظ

    سلام وقتتون بخیر من مدتی هست که بخاطر علائمی که داشتم دکتر بهم گفته بود هموروئید دارم. الان 2ماهه که از داروهایی که داده بود دارم استفاده میکنم هیچ نتیجه ایم نگرفتم که هیچ بد تر شدم این روش لیزر چطوریه ؟ خوبه؟ هزینش چقدره؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز بله احتمالا بیماری شما به مرحله حاد رسیده و نیاز به لیزر دارد. هزینه لیزر نسبت به دیگر روشهای درمانی کمتر بوده و عوارض آن نیز بسیار کمتر است.

      پاسخ
  • میلاد نوروزی
    آگوست 6, 2022 10:10 ق.ظ

    سلام من هموروئید خیلی شدید داشتم که درمانش نکرده بودم الان 3روزه خونریزی خیلی شدید داره هزینه درمان با لیزر چقدره؟ اگر بخوام اورژانسی و توی یک روز عملش کنم امکانش هست و رو هزینش تاثیر داره؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز می توانید با شماره 02188786734 تماس بگیرید علاوه بر آن باید جهت معاینه حضوری و تشخیص دقیق بیماری به کلینیک مراجعه نمایید.

      پاسخ
  • مهسا مهدیلو
    آگوست 7, 2022 12:06 ب.ظ

    سلام ببخشید میتونم بپرسم برای درمان بواسیر باید بستری شد؟ چطوری عمل انجام میشه؟ هزینه لیزر چقدره؟

    پاسخ
    • درمان بواسیر با لیزر نیازی به بستری نداشته و عمل به صورت سرپایی انجام می شود. هزینه لیزر بواسیر نیز توسط پزشک و بعد از معاینه تعیین می گردد.

      پاسخ
  • وقتتون بخیر عبادات قبول درگاه حق بنده میخواستم در رابطه با قیمتها و هزینه جراحی بواسیر با لیزر بدونم که چقدر است؟

    پاسخ
    • برای تعیین دقیق هزینه جراحی بواسیر نیازمند معاینه پزشک و بررسی میزان حاد بودن بیماری صورت میگیرد.

      پاسخ
  • هزینه جراحی بواسیر با لیزر رو میشه اقساط پرداخت کرد؟ شنیدم خیلی گرونه اخه ما یه همسایه داریم بنده خدا خیلی پیره و توانایی پرداخت همه هزینه رو نداره میخوام ککمش کنم

    پاسخ
    • شما می توانید با تماس با کلینیک و بازگویی شرایط با مشاوران ما در ارتباط باشید. شماره تماس: 02188786734

      پاسخ
  • طاها رستمی
    آگوست 13, 2022 4:03 ب.ظ

    من رفتم قیمت جراحی هموروئید و پرسیدم خیلی گرون بود واقعا تازه حالا اینا به کنار 2هفته ام بخوابم خونه که هیچی دیگه اخراجم میشیم از کار. هزینه لیزر چقدره؟ اینم نیاز به خونه موندن داره؟

    پاسخ
    • هزینه جراحی بواسیر با لیزر به طور کلی پس از معاینه حضوری تعیین میگردد. خیر انجام لیزر بواسیر نیازی به مراقبت و دوره نقاهت طولانی مدت ندارد.

      پاسخ
  • ممکنه بدونم هزینه درمان بواسیر با لیزر در کرج چقدره؟ من بیمار قطع نخاع هستم و به شهر دیگه رفتن برای من خیلی سخته الان 4سالم هست که میدونم بواسیر دارم ولی الان خیلی حاد شده.

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز کلینیک درمانی ما در تهران است و از هزینه جراحی بواسیر د رکرج اطلاعی نداریم. می توانید با کلینیک نسبت به دریافت تعرفه های تهران اقدام نمایید.

      پاسخ
  • من یکبار جراحی بواسیر انجام دادم اصلا خوب نشدم و کلی هم هزینه کردم الان 2سالم از دفعه پیش که جراحی کردم میگذره. الان میخوام لیزر کنم و دیگه سمت جراحی نمیرممم. میخواستم بدونم هزینه لیزر بواسیر چنده؟

    پاسخ
    • هزینه درمان بواسیر با لیزر تنها پس معاینه و مراجعه حضوری و براساس حاد یا خفیف بودن بیماری تعیین میگردد.

      پاسخ
  • هزینه جراحی بواسیر بالیزر چقدره؟ بیمه هم موثره توش یا نه؟

    پاسخ
    • سلام هزینه درمان بواسیر تنها پس از معاینه تعیین میگردد. خیر تحت بیمه قرار نمیگیرد.

      پاسخ
  • کیانا رستمی
    آگوست 22, 2022 2:33 ب.ظ

    من حدودا 10 سال پیش جراحی بواسیر انجام دادم و کامل خوب شده بودم تل اینکه زایمان کردم 3سال پیش بعد اون کم کم دوباره درد و علائم بواسیرو دارم حس میکنم. ممکنه بپرسم اگر باز بواسیر گرفته باشم هزینه معاینه یا هزینه جراحی بواسیر با لیزر چقدره؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز می توانید نسب به دریافت اطلاعات درباره هزینه ها و تعرفه های درمانی با شماره 02188786734 تماس بگیرید.

      پاسخ
  • من هزینه جراحی بواسیر رو ندارم میشه چند تا دارو به من بگید؟

    پاسخ
    • پماد آنتی همویوئید از دارو های درمان بواسیر بوده که در مراحل ابتدایی بیماری می تواند از نتایج خوبی برخوردار باشد.

      پاسخ
  • ممکنه هزینه جراحی بواسیر و لیزر بواسیر را جداگانه ذکر بفرمایید؟ ممنون از لطف شما

    پاسخ
  • علیرضا کریمی
    اکتبر 1, 2022 1:52 ب.ظ

    سلام آقای دکتر من حدودا2سال است که دچار بواسیر شده ام و چندین روش را امتحان کردم البته دکتر هم رفتم اما نتیجه ای نداشته میخوام روش جراحی یا حتی لیزری رو انجام بدم تو کلینیک شما ممکنه بدونم هزینه جراحی لیزر هموروئید چقد میشه؟ بعد اینکه چقدر زمان میبره تا بهبودی کامل؟

    پاسخ
    • با سلام به شما دوست عزیز هزینه درمان بواسیر با توجه به شرایط جسمانی و میزان پیشرفت بیماری و توسط پزشک تعیین می گردد. طول دوره بهبود درمان بواسیر با لیزر حدودا چندین روز است.

      پاسخ
  • یاشار ابویی
    اکتبر 2, 2022 12:46 ب.ظ

    میتونم هزینه جراحی بواسیر با لیزر رو بدونم؟ و اینکه شما در تهران هستید؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز بله کلینیک نشیمنگاه واقع در میدان ونک تهران می باشد. برای اطلاع از هزینه درمان بواسیر با شماره 02188786734 تماس حاصل فرمایید.

      پاسخ
  • حسین اکبری راد
    اکتبر 3, 2022 1:42 ب.ظ

    با سلام و خسته نباشید. به شما دکتر جان بنده 56سال دارم و راننده تاکسی هستم متاسفانه چند وقته به خاطر بیماری بواسیری که دارم نمیتونم به راحتی بشینم و خیلی اذیت میشم دکتر رفتم گفتن یا باید جراحی بشه یا لیزر میخواستم ببینم هزینه جراحی بواسیر با لیزر چقدره و بعد از درممان میتونم راحت بشنم و اذیت نشم؟

    پاسخ
    • با سلام، شما باید حتما به صورت حضوری به کلینیک نشیمنگاه مراجعه نموده و پس از معاینه و هزینه جراحی نیز تعیین می گردد

      پاسخ
  • من چند وقتی هست که میدونم بواسیر دارم اما شرایط درمانشو نداشتم؛ الان میتونم درمن رو شروع کنم میشه بگید هزینه عمل بواسیر چقدره؟

    پاسخ
    • هزینه درمان بواسیر به طور کلی بر اساس میزان حاد یا خفیف بودن بیماری و پس از معاینه تعیین میگردد.

      پاسخ
  • من هم همسرم هم پسرم عمل بواسیر کردن هزینه لیزر بواسیر برامون خیلی کمتر از جراحی در اومد تازه بماند که چقدر همسرم که جراحی کرد اذیت شد.

    پاسخ
  • میخواستم بدونم هزینه عمل هموروئید در بیمارستان دولتی کمتر در میاد؟ اصلا بیمارستان این عمل هارو انجام میدن یا نه؟

    پاسخ
    • معمولا بیمارستان از شیوه های قدیمی چون جراحی بواسیر استفاده میکند که هزینه بیشتری داشته و از نتایج چندانی برخوردار نیست. اما هزینه لیزر بواسیر در کلینیک بسیار کمتر بوده و نتیجه بسیار خوبی به همراه دارد.

      پاسخ
  • هزینه لیزر در بیمارستان میلاد رو هم بفرمایید ممنون میشم

    پاسخ
  • هزینه لیزر بواسیر گرونه به من یه روش درمان تو خونه بگید لطفا من شرایط ندارم

    پاسخ
    • می توانید به طور موقت از یخ برای کاهش درد، از غذاهای حاوی فیبرف سبزیجات، آب و مایعات فراوان برای نرم کردن مدفوع استفاده کنید. اما در اسرع وقت نسبت به درمان عارضه اقدام نمایید.

      پاسخ
  • سلام و خسته نباشید به شما آقای دکتر ممکنه بدونم هزینه درمان بواسیر با تمام دارو هایی که باید مصرف شه حدودا چقدره؟

    پاسخ
  • من چندین وقته بواسیر دارم از نوع داخلیشم هست که دکتر گفته باید لیزر بشه حتما تا از بین بره میخواستم بدونم هزینه درمان بواسیر با لیزر چقدره؟ چند روز دوره نقاهته و درد داره یا نه؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز هزینه درمان بواسیر وابسته به شدت بیماری دارد. لیزر نی تحت بی حسی انجام شده و دوره نقاهت پس از لیزر نیز بسیار کوتاه و کمتر از 3روز می باشد.

      پاسخ
  • زهرا اقبالی
    دسامبر 24, 2022 2:16 ب.ظ

    تعرفه یا لیست هزینه لیزر بواسیر در بیمارستان میلاد رو دارید؟

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید من بواسیر درجه 3دارم که یه وقتایی هم ازش خون میاد میخواستم بدونم هزینه جراحی بواسیر با لیزر چقدره؟

    پاسخ
    • هزینه درمان بواسیر با لیزر بر اساس نوع داخلی یا خارجی بودن بواسیر و البته پس از معاینه پزشک تعین میگردد.

      پاسخ
  • علی اکبر محمدی
    دسامبر 28, 2022 11:53 ق.ظ

    بی ادبی نباشه دکتر من بواسیر دارم که خیلی هم بزرگ شده من در شهرستانی نزدیک شیراز زندگی میکنم و نمیتونم به راحتی تا تهران بیام بواسیرم به طوری شده که دستشویی میکنم خون میاد ازم که خیلی اذیتم میکنه. میخواستم ببینم هزینه جراحی بواسیر با لیزر چقدره تو تهران؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز بیان بیماری شما خجالتی نداشته و به درمان شما کمک خواهد کرد.شما به بواسیر خونی دچار شده اید که پس از معاینه و تشخیص شدت حاد بودن می توان هزینه های درمان را بررسی کرد.

      پاسخ
  • من رفتم دکتر برام دور هموروئیم کش بست گفت خوب میشه بدتر یک هفته تموم درد کشیدم خوبم که نشدم هیچ کلیم عذاب کشیدم الان میخوام لیزر کنم میخواستم ببینم هزینه عمل بواسیر با لیزر چقدره؟

    پاسخ
  • مرسی اقای دکتر من بواسیر داشتم اومدم پیش شما برام لیزر کردین هم خیلی دعاتون کردم بابت هزینه جراحی بواسیر که خیلی منصف هستید هم خیلی ازتون ممنونم که منو راحت کردید از شر بیماری؛ بلا ازتون دور باشه

    پاسخ
  • هزینه جراحی بواسیر به چی دقیقا بستگی داره؟ بواسیر بواسیره دیگه

    پاسخ
    • بواسیر می تواند از نوع خونی، داخلی، خارجی، ترومبوزه و …. باشد. بنابراین هزینه جراحی بواسیر براساس نوع بیماری و شدت حاد بودن آن تعیین می گردد.

      پاسخ
  • مادر من هموروئید دارند پارسال عمل قلب باز انجام دادند و وارفارین مصرف می کنند دکتر قلب تاییدیه عمل هموروئید داخل کلینیک رو نمی ده می خواستم بدونم همه ی بیمارستان های دولتی لیزر بواسیر رو انجام میدن؟

    پاسخ
  • سلام تعرفه هزینه جراحی بواسیر چقدره؟ برای سال جدید البته قبل از عید نمیتونم بیام

    پاسخ
    • امکان تغییر تعرفه و هزینه ها وجود دارد. قبل از مراجعه با کلینیک نشیمنگاه تماس حاصل فرمایید.

      پاسخ
  • سلام من خیلی وقته بواسیر دارم و به خاطر مشکلات مالی و حالا مسایل دیگه نمیتونستم. الان میخوام درمانش کنم هزینه جراحی بواسیر با لیزر چقدره حدودا؟

    پاسخ
  • هزینه لیزر بواسیر در بیمارستان میلاد رو شما میدونید چقدره؟

    پاسخ
  • اقای دکتر بنده یکبار هزینه عمل بواسیر رو د ادم و چون لیزرو نمیدونستم رفتم جراحی انجام دادم اما بعد گذشت این مدت دوباره بواسیر عود کرده توروخدا راهنمایی کنید هزینه عمل لیزر چقدر میشه که دوباره لیزر کننم چون بیماریم خوب نشده

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز هزینه درمان بواسیر با لیزر چندان زیاد نبوده و بسیار کمتر از جراحی می باشد.

      پاسخ
  • هزینه جراحی بواسیر با لیزر در ارومیه با تهران فرق دارد؟

    پاسخ
  • من شنیدم تهران بیمارستان خیلی خوبه برای تعطیلات میخوام بیام بواسیرمو عمل کنم میدونید هزینه لیزر بواسیر در بیمارستان میلاد چقدره؟

    پاسخ
  • سلام من بواسیر دارم ى دوستى دارم میگه: بىا من جا ميندازم همىن که بره تو جا باز میشه و بواسىر جا میفته فقط اولش درد داره. راست مىگه؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز خیر؛ بواسیر ناشی از عروق متورم است و استخوان نیست که جا بیفتد. بهتر است به جای روشهای پر درد سر و خطرناک به متخصص مراجعه کنید.

      پاسخ
  • سلام قیمت لیزر بواسیر چقدره؟

    پاسخ
    • سلام برای اطلاع از هزینه لیزر بواسیر با تعرفه سال جدید با کلینیک تماس حاصل فرمایید

      پاسخ
  • سلام اقای دکتر من 2سالو نیمه که هموروئید دارم الانم خییلی علائمش بیشتر شده تصمیم گرفتم لیزر انجام بدم میخواستم بدونم هزینه درمان بواسیر با لیزر چقدره؟ چند روز باید بستری بمونم؟

    پاسخ
    • هزینه درمان بواسیر با لیزر در اثر میزان حاد یا خفیف بودنعارضه تشخیص داده میشود

      پاسخ
  • هزینش چقدره؟

    پاسخ
  • هزینه ای که برای درمان بواسیره
    چقدره؟

    پاسخ
  • هزینه درمان بواسیر از پارسال تا الان چقد افزایش داشته چون پسرم پارسال پیش شما عمل انجام داد میخواستم بدونم اگر همونقدره منم انجام بدم الان هموروئید گرفتم که خونریزی شدیدی داره

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز می توانید مستقیم با کلینیک تماس بگیرید

      پاسخ
    • سلام ببخشید من خانمم دو ماه پیش عمل یبوست انجام داد حالا دکتر میگه شما یبوست داخلی دارید چکار باید کنم هزینه اش چقدر است

      پاسخ
      • سلام دوست عزیز یبوست به اختلال سفت شدن مدفوع گفته می شود منظور شما بواسیر هست؟

  • هزینه درمان بواسیر با لیزر چقدر میشه به طور کلی؟؟؟؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز هزینه درمان بواسیر با لیزر تنها پس از معاینه و بررسی اندازه توده تعیین میگردد.

      پاسخ
  • هزینه درمان بواسیر با لیزر چقدره؟

    پاسخ
  • سلام خانم یه حدود قیمت درمان بواسیر ترومبوزه بهم میدین؟

    پاسخ
  • شما تو کلینیک جراحیم انجام میدین؟

    پاسخ
  • سلام من میخواستم هزینه دقیق جراحی بواسیر با لیزر رو بدونم اگر میشه بفرمایید میشه بگید چند تعداد جلسه هم برای لیزر لازمه

    پاسخ
    • تعداد جلسه مورد نیاز برای درمان انواع بواسیر تنها یک جلسه می باشد. برای اطلاع از هزینه درمان بواسیر نیز با کلینیک تماس حاصل فرمایید.

      پاسخ
  • من یه بار کلی هزینه کردم جراحی انجام دادم حدود 8سال پیش واقعا هم اذیت شدمن به خاطرش اما بعدش دوباره عود کرد

    پاسخ
    • بله جراحی بواسیر امکان بازگشت دارد و با عوارض نیز همراه است. اگر قصد درمان عارضه را دارید حتما برای انجام لیزر اقدام نمایید.

      پاسخ
  • هزینه درمان بواسیر چنده؟

    پاسخ
  • سلام هزینه جراحی بواسیر با لیزر چقدر هستش

    پاسخ
  • میشه یه حدود هزینه درمان بواسیر بدید بهم؟

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید من برای درمان بواسیر باید بیام تهران چون در کرمانشاه زندگی میکنم اما میخوام هزینه لیزر بواسیر رو بدونم که در پرداختش د رتوانم هست یا خیر لطف میفرمایید؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز تعیین هزینه لیزر بدون معاینه امکان ندارد چراکه مومکن است هم به بواسیر داخلی و هم خارجی مبتلا باشید که برای خود شما قابل تشخیص نباشد. اما می توانید برای تعیین حدود قیمت با کلینیک تماس بگیرید

      پاسخ
  • سلام بواسیر شقاقو باهم لیزر کنید چقدر میشه؟

    پاسخ
  • سلام من خیلی بواسیر ندارم فقط درد و سوزش دارم یه وقتایی میاد بیرون یه وقتا هم چیزی دور مقعدم نیست برای چی این اتفاق میفته؟

    پاسخ
    • به دلیل اینکه ممکن است به بواسیر داخلی مبتلا باشید، بهتر است سریعا به متخصص مراجعه کنید.

      پاسخ
  • سلام خسته نباشید آقای دکتر با عکس هم میشه؟ هزینشو انلاین پرداخت کنیم و ویزیت بگیریم؟

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید برای هزینه لیزر بواسیر چقدر باید بپردازیم؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز هزینه درمان بواسیر با لیزر با توجه به تشخیص پزشک و میزان حاد بودن بیماری شما تعیین میگردد

      پاسخ
  • سلام بواسیر خفیف دور مقعد دارم هزینش برای درمان چقدره حدودا؟

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید بواسیر داخلی با بواسیر خارجی هزینش فرق داره؟

    پاسخ
    • سلام خسته نباشید بله هزینه بواسیر داخلی و خارجی با توجه به شدت حاد بودن بیماری متفاوت است

      پاسخ
  • سلام من تا الان به خاطر شرایط مالی نتونستم درمان کنم دو سال میشه که بواسیر دارم الان میخوام لیزر کنم حدودا چقد میشه و کجا باید وقت بگیرم؟ تعریف شمارو یکی از آشناها کرده بود

    پاسخ
    • هزینه درمان بواسیر بعد از معاینه متخصص تعیین می گردد. ممنون از لطف شما؛ می توانید جهت دریافت نوبت با شماره 02188786734 تماس بگیرید

      پاسخ
  • سلام هزینه میدین؟

    پاسخ
  • سلام.میشه بگین حدودا چقدر هزینه میشه

    پاسخ
  • الان من نمیفهمم چرا بیمارستان از کلینیک گرونتر میگیره؟

    پاسخ
    • به دلیل نوع عمل، خدماتی نظیر بستری شدن، بیهوشی و … هزینه درمان بواسیر در بیمارستان گرانتر است

      پاسخ
  • بواسیر داخلی که یکبار هم قبلا عمل شده برای فرد 60 ساله هم انجام میدید؟

    پاسخ
  • هزینه درمان هموروئید با لیزر رو چطوری میشه پرداخت کرد با بیمه؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

خدمات
فهرست